پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215796
چگونه حداکثر سرعت اينترنت 3G داشته باشيم؟
تاریخ انتشار : 1395/05/13 10:39:14
نمایش : 1313
اگر به اينترنت 4G دسترسي نداريد مي توانيد با استفاده از ترفند هاي اين گزارش سرعت اينترنت 3G خود را افزايش دهيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تقريبا بيش از 600 شهر ايران توسط اپراتورهاي تلفن همراه   تحت پوشش اينترنت نسل سوم و حدود 60 شهر نيز تاکنون تحت پوشش نسل چهارم اينترنت 4G   قرار گرفته است. اگر به دليل مدل گوشي يا آنتن ندادن آن امکان استفاده از اينترنت ۴G را نداريد،مي توانيد با استفاده از ترفند هاي زير سرعت اينترنت 3G خود را افزايش دهيد.
 
اينترنت 3g


غيرفعال کردن تصاوير در مرورگر
شما مي توانيد در مرورگر تلفن همراه خود، از دانلود تصاوير جلوگيري و فقط متن را مشاهده کنيد. اين کار باعث مي شود تا صفحات زودتر بارگذاري شده و شما به مطلب سريع تر دسترسي پيدا کنيد. برخي از مرورگر ها مانند فاير فاکس و کروم چنين امکاني را در تنظيماتشان به صورت پيش فرض، قرار داده اند.
اينترنت 3gاينترنت 3g

اينترنت 3gاينترنت 3g


پاک سازي حافظه پنهان
يکي از روش هاي افزايش سرعت تلفن همراه و اينترنت حذف حافظه پنهان است. مرورگرها فايل هايي را براي استفاده ي مجدد بر روي دستگاه شما ذخيره مي کنند که باعث اشغال مقدار زيادي از حافظه و کند شدن سرعت آن مي شوند. با پاکسازي اين فايل ها هم حافظه اشغال شده آزاد مي شود و هم سرعت گوشي و البته سرعت مرورگر شما نيز افزايش مي يابد. براي انجام اين کار به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ي موردنظر خود را انتخاب کنيد. در صفحه ي باز شده دکمه ي Clear Cache را لمس کنيد.

اينترنت 3g

اينترنت 3g
 
حذف اپليکيشن هاي سنگين و بي استفاده
يکي ديگر از مواردي که باعث کند شدن موبايل يا تبلت و سرعت اينترنت مي شود اپليکيشن هاي سنگين و بي استفاده نصب شده بر روي تلفن همراه شما است. بسياري از برنامه ها به صورت پس زمينه بر روي سيستم در حال اجرا هستند و شما از آن بي خبر هستيد. علاوه بر اين نرم افزار ها، ويجت ها نيز مي توانند قاتلين حافظه و همچنين ديتاي اينترنت به حساب بيايند. براي افزايش سرعت گوشي تلفن همراه تان پيشنهاد مي کنيم نرم افزار هاي غير ضروري و بي استفاده را از روي گوشي آن حذف کنيد.
 
اينترنت 3g


استفاده از مرورگر "Opera Max"
نرم افزار اپرا مکس با استفاده از تکنولوژي منحصر به فرد خود به بررسي جريان داده ها و همچنين بهينه سازي و افزايش سرعت اينترنت گوشي شما مي پردازد. اپرا مدعي شده است که مي تواند اتصال اينترنت را تا ۲۳% بيشتر از حالت معمولي افزايش دهد. اگر مي خواهيد از بيشترين سرعت ممکن اينترنت خود استفاده کنيد، اين نرم افزار چنين امکاني را به شما مي دهد.
 
اينترنت 3g
 
 • دانلود و مشخصات فايل

حجم: 5 مگابايت
نسخه : 1.7.8
نوع فايل: ZIP
 
گزارش از محمد مهدي ميران زاده
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html